Klubben

Svenska Schnauzer-Pinscherklubben (SSPK) bildades 1947 och är medlem i Svenska Kennelklubben (SKK).

I SSPK:s regi anordnas av både oss och våra rasklubbar kurser, medlems- och uppfödarträffar, korningar, mentalbeskrivningar, föreläsningar och utställningar runt om i landet.

Vi tar tacksamt emot förslag på andra aktiviteter, vi vill ju bedriva verksamhet som våra medlemmar vill ha!

VEM ÄR MEDLEM I SSPK? Jo alla som är medlem i någon av våra fem rasklubbar är också medlem i SSPK, två klubbar till priset av en!

Är du inte medlem? Då blir du enkelt det genom att besöka någon av rasklubbarnas hemsidor och läsa mer där om hur du blir medlem.

Våra rasklubbar

Klicka på din rasbild så får du information om medlemskap, valphänvisning och aktiviteter för just din ras. Blir du medlem i din rasklubb blir du också medlem i SSPK.

unsplash